BOZONARODZENIOWE MYSZKI


Na prosbe Ani-Kankanki wstawiam przepis mojej corki na czekoladowe myszki.
To zdjecie jest wlasnoscia mojej kolezanki z pracy, ktora podrzucila mi ten przepis.
Orginalny przepis w jezyku angielskim mozna znalezc tutaj:
W polskim skrocie:
Potrzepujesz:
* 20 ciastek "Orio" ( czarne markizy)
* 20 wisienek z ogonkami w zalewie
* 20 czekoladowych cukierkow "Kiss"
* czekolada do rozpuszczenia
* migdaly w plasterkach
* zel w trzech kolorach do ozdobienia
Wykonanie:
Rozpuscic czekolade. Podzielic ciastka. Zostawic ciastko z kremem. Druga czesc mozna zjesc.
Zamoczyc wisienke trzymajac za ogonek ( wisnia musi byc pokryta czekolada dokladnie - nie ogonek). Umiesc wisienke w czekoladzie no jej boku na ciastku. Ogonek wisienki jest ogonkiem myszki. Po drugiej stronie "ogonka" umiescic cukierka "kiss". To bedzie glowa.
Umiesc dwa platki migdalowe pomiedzy wisienka a "kiss"-em. To sa uszy myszy.
Uzyc zelu dekoracyjnego do zrobienia nosa (czarny kolor) i oczu (czerwony). Z boku myszki mozna zrobic dekoracje w postaci listka itd...
A to juz dzielo mojej 8-mio letniej coreczki.

Mam na dzieje, ze za bardzo nie zagwatmalam. kiepski ze mnie tlumacz.

Komentarze